Pariisi Erihoolduskeskuse kodukord klientidele

  1. Kliendil on õigus saada koheldud väärikuse, lugupidamise ja viisakusega.
  2. Kliendil  on õigus saada abi toimingutes, millega ta ise ei tule toime kas teadmiste, oskuste, jõuvarude puudumise või tervisliku seisundi tõttu.
  3. Vajalikud dokumendid hooldekodusse elama asumiseks esitab klient saabumisel ja need võetakse vastu juhataja poolt ja säilitatakse kliendi isiklikus toimikus.
  4. Klient tutvub hooldekodu korraga ja annab nõusoleku selle täitmiseks.
  5. Teenuse osutamise leping sõlmitakse juhataja ja kliendi või kliendi seadusliku esindaja/eestkostja vahel. Üks eksemplar sellest läheb kliendile või tema seaduslikule esindajale, teine teenuse osutajale.
  6. Klient on kohustatud võtma arsti poolt määratud ravimeid.
  7. Kliendile antakse kasutada igapäevaeluks vajalikud esemed ja tarbed. Klient kohustub hoidma hooldekodu vara. Nende tahtlik rikkumine, omastamine, hooldekodust väljaviimine ja müümine on keelatud.
  8. Isiklike riiete ja kaasatoodud esemete kasutamine lähtub hooldusjuhi soovitustest ja juhistest. Suuremõõtmeliste asjade (mööbel, TV jmt) kaasatoomine peab olema eelnevalt kooskõlastatud asutuse juhtkonnaga.
  9. Kliendi paigutamine tuppa toimub personali poolt vastavalt kliendi tervislikule seisundile, erivajadusele, eale ja olemasolevatele võimalustele.
  10. Klient hoolitseb ise vastavalt oma võimalustele ja oskustele oma toa, voodi ja kapi korrashoiu eest, samuti oma välimuse ja isikliku hügieeni eest.
  11. Klient peab täitma valvepersonali seaduslikke korraldusi.
  12. Hooldekodu territooriumilt lahkumine toimub vaid valvepersonali loal. Pikemaajalised külastused kooskõlastatakse juhatajaga avalduse alusel.
  13. Toitlustamine toimub kindlaks määratud  kellaaegadel ja selleks ettenähtud ruumides.
  14. Välisuksed suletakse

01.maist – 30.septembrini kell 22.00

01.oktoobrist – 30.aprillini kell 20.00

  1. Hooldekodu klient tutvustab oma külastajat valvepersonalile.
  2. Hooldekodu personal vastutab kliendi poolt hoiule antud dokumentide, väärisasjade ja raha eest.
  3. Igapäevaste probleemide lahendamiseks on kliendil õigus pöörduda valvepersonali või hooldusjuhi poole.
  4. Arusaamatuste korral töötajate või teiste klientidega on õigus pöörduda juhtkonna poole abi saamiseks ja probleemi lahendamiseks.
  5. Kliendil on õigus tutvuda oma isikliku toimikuga
  6. Hooldekodust alaline lahkumine toimub kliendi/eestkostja kirjaliku avalduse alusel, teisele teenusele suunamisel või suunamiskirjas märgitud tähtaja lõppemisel.

Hooldekodus on keelatud:

PÄEVAPLAAN

7.00 – 7.30       hommikune korrastus

7.30 – 8.00       hommikusöök

8.00                   tubade koristamine

09.30 – 11.00   raviprotseduurid, meditsiinitöötajate visiidid

09.30 – 11.30   töö- ja aktiviseerivad tegevused

12.00 – 12.30   lõunasöök

13.00 – 16.00   puhketund, jalutuskäigud ja muu tegevus

16.00 – 16.30   õhtusöök

17.00 – 20.00   vabategevus

20.00 – 20.15   õhtuoode

20.15 – 22.00   õhtune korrastus, valmistumine magamaminekuks

22.00                 öörahu

LISATEENUSED